Tuesday, June 1

panties

yup3.tajuk ny memang ade kaitan dengan pic di atas.takkanla aku nak mengenakan orang pulak kan.hoho

tapi bukan nak cite sal aku punye atau kau orang punye lak.sebaliknya sebuah cite benar yang bersangkut paut dengan tajuk.....huhu

pada suatu pagi yang cerah dan damai, si jran aku ni sidai la pakaian kat pintu gate pakai hanger.panas pon oke, msti cepat la pakaian tu kering.antara yang disidainya termasuklah underwear2 family die.

si jiran aku ni ade anak 2orang je.yang sorang 20-an, lelaki, dan yg ag sorang tu standard 4, perempuan.yang anak lelaki tu ketepikan je, dy bukan pakai panties pon.hoho

mase time lunch, memang banyak kete lalu depan umah si jiran aku ni.belakang umah die adalah deretan umah kedai yang biasenye menjadi tempat makan pekerja bila time lunch.sebab ade 1kedai nasi ayam yang sangat la special dan sedap.hoho

(gambar sekadar hiasan)

si jiran aku ni pulak tak bekerja, maklumlah, laki dy kontraktor.gaji laki die je dah lebih dari keperluan.so xyah la penat2 bekerja kan.oleh kerana kerjanya menjadi suri ruamh sepenuh masa, si jiran aku ni dok la menangok kat ruang tamu sambil tengok cite endon ntahhapahapa.

tiba tiba! (jeng..jeng..jeng..)
pintu pagar rumahnya berbunyi.padahal anak die yang laki tu kat kolej, yang perempuan lak kat sekolah lagi dan suaminya akan balik waktu petang.slow slow die intai melalui langsir, manelah tau salesmen ke, malas la die nak melayan.tapi kali ni cam berbeza sket.paga bunyik, tapi tade orang bagi salam.sah!bukan salesman.

bile die intai je, tadaaaa!!

ade laki lengkap berpakaian uniform tengah mencilok panties prempuan si jiran aku ni.terpinga2 kejap si jiran aku ni.pas si mamat beruniform yang sengal2 alang ni cilok panties tu, cepat aje die lari ke arah proton saga di yang di modified sikit punya cun.malangnya tak sempat lak nak tengok number plate kete mamat sengal tu.

tengok?dunia sekarang.budak kecik punye panties pon asal boleh je.naseb baik si anak jiran aku ni tak di mandrem (guna2) kan.plus, yang amek tu bukan mamat penagih tepi jalan tau, tapi anggota berpakaian uniform lengkap.siap ade kete cun ag.sah, memang sengal.hailooo...dunia sekarang

0 pandangan cadangan cacian:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails