Saturday, May 29

semak semula spm


pernah tak suatu hari korang bangun dan mengetahui pagi itu adalah pemulaan yang menyedihkan.seperti menerima khabar saudara atau saudari korang meninggal dunia, atau bangun2 tu korang dapat panggilan yang membuatkan korang bersedih.

ya, aku merasakannya...sekarang.kenapa?


yup.subjek yang aku semak tu kekal grednya.sedih, sangat.terasa sia2 usaha aku selama ni.tak berbaloi penantian aku selama beberapa bulan ni.hancur luluh hati aku.berkecai, berderai.

takpela badan, benda dah lepas.aku pun bukan ada kuasa magic nak betolkan benda dah jadik ni.atau terbalikkan masa.yang paling penting aku tak tahu apa akan jadi masa depan.manalah tahu pointer aku 4flat.sejarah tuu..jom, cipta sejarah!

oh, surat lagi satu adalah dari sspn.aku dapat kad tu.sekurang2nye proses ptptn aku berjalan lancar.duit ptptn tu nanti pun aku nak bayar sebelum amek dgree.atau lebih baik, aku dapatkan biasiswa jpa utk 2nd sem.

taknaklah berhutang dan menambah hutang.sekurang2 nya bila aku kawin nanti (sius, da pk sampai situ) pinjaman aku da langsai.takdelah menambah beban keluarga nanti.jangan sampai satu hari nanti ada pihak yang menyalahkan aku sebab hutang yang aku buat.
aku sangat benci berhutang.kecuali kalau benar2 mendesak, dan aku takde pilihan lain

0 pandangan cadangan cacian:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails