Tuesday, June 8

princess tutu

dulu2 umah aku takde astro.mase tu kami cuma boleh akses ke tv1, tv2, tv3 gn ntv7.tapi ntv7 pon mcam hdup mati je siaran dy.hehe.tv1 mase tu memang popular.sebab ade bintang rtm.mase tu KRU gn siti norhaliza mmg ngetop la.along pon buat rambut gaye2 nerdy yang belah tengah tu.haha klaka tol.smpai ayah swoh ptong sbb mengganggu pandangan.dahla pakai spek yang bulat mase tu.memang klaka

tapi ni bukan along kay.haha

cite yang aku paaaaaaaaallling fanatik sepanjang hayat aku adalah cite princess tutu.seekor itik yang nak sangat menari dengan putera nya dan diberi peluang untuk menjadi manusia.sangat best cite tu.


dulu2 sengal kett.nape la tajuk cite tu princess tutu.princess da oke da.tapi, tutu..?so aku beranggapan cite tu memang best tapi tajuk dy buruk sangat.dah besar2 panjang ni lah baru aku tau tutu tu ape.inilah sebenarnya tutu.hehe 

tutu yang skirt tu tau.skirt aje

biasenye tutu dipakai dengan bodice.tutu lak ade banyak jenis.romantic tutu, bell tutu, pancake tutu, balanchine tutu, gn platter tutu.

 

0 pandangan cadangan cacian:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails