Thursday, June 17

mason moon moorhouse!

click!click!click!
mode: geram! grrrr
 wawawawawawahhh!!

tadi aku baru je lepas tgk mvee yang sangat best! tajuk dy My Baby and I. mvee ny sebenarnya asal dari manga dengan tajuk asalnya My Baby and Me.jlan cite mmg best, aq tgk un mmg puas aty.

pelakon dy?aku bukan peminat tegar cite jepun korea segala bagai ny.cuma kadang2 aku donlod gakla bile kebohsanan atau takde cite dah aku nak donlod.sementara baca manga or lyan lagu even tidor un, at least bile aku bangun tu ade gak mvee yg aq bleh tgk kan before aku masuk u hjung minggu depan ny.yang penting actor dy a.k.a dedi baby ny (grrr..) agak la nsem.bole lak agak2 ek.haha
yang paling menarik perhatian aku dalam mvee ny adalah watak moon mason!
kawaiiiiiiii~
arghhhhhhh!!!geram3!!!

c?even pic yang aku bole katekan pic pasport un da kiut gne.huuu..grrr

wahhhhhhhhhhhh!!!comeyl nyeee~~grrrrrr!geram!

sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat photogenic rite?kawaiii~

oh my!lau aku ade baby cmeyl cmne mmg aku tak pergi keje beb!
dok uma je men gn dy 24/7!

whoaaaaaaa!!dy goda aku ke?awak sangat comeyl la sayang!!

lookin so nerdy?naaaaahh..he IS the cutest nerdy ever..

ooopsy!ini adik dy kay, marvin.cute kan?
well, anak kacukan canada-korea

$#^%#%$$&$$&^%$#$@%#!&&(_*^&%$^%@$#! (yup, tak terkata)

.................................................
(speachless)

swiiiiiitttt sayang!luv u baby ^^,

cakkk! hehe 
(am i crazzzzy?)

OMG! i loveeeee dis. he look so pure wif his natural smile (:

some of his bio (copy it from web of course):
Name: Moon Mason
Birth date: 2007/ 03 / 21
Blood Type : O
Family : His father is Canadian and his mother is Korean so he's mixed !
Occupation : Kid model and actor
Carreer :
- He played in the movie 'Baby and I' with Jang Geun Suk.
- He's the MC of the korean TV program 'Good Daddy' which features korean well-known entertainers such as Lee Honggi, Kim Heechul and Kim Gunmo.

 last picture of cutest baby i ever seen.
i love kids and babies!

0 pandangan cadangan cacian:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails